maanantai 2. syyskuuta 2013

so now I think I'll just be honest


 photo IMG_3332_pienempi_zps677646e9.jpg

I hope that no-one ever leaves
'Cause I don't want to be alone with me
Not with the things that rush up and down this infamous spine

Here comes the love anxiety
Can't let it grab a hold of me
Not after last time

Oon viime aikoina ollu jotenki onnellisempi. Tai no emmätiä onnellisempi, ehkä varmempi ittestäin ku ennen. Oon uskaltanu kävellä selkä suoras ja kattoo ihmisii silmiin. Tää on mulle oikeesti aika iso juttu koska en oo uskaltanu tehä niin ennen, en vaan oo pystyny siihen. Ehkä tähä mun uuteen itsevarmuuteen on vaikuttanu uudet ihanat ihmiset joihin oon saanu tutustuu tai se et alan pikkuhiljaa tykätä omast ulkonäöstäni, tai sit vaan se et saan ylipäätää selän suoraks kunnolla ilman et se fyysisesti sattuu, oon aika suures kiitollisuudenvelas mun hierojalle. Mut nää kaikki asiat viel yhdistettynä hyvään musiikkiin, en vois olla oikeestaan onnellisempi.

Live and let live.


4 kommenttia:

  1. Oot kaunis ^^. Ja kivasti kirjoitettu, tuli itsellenikin jotenkin varmempi olo tästä :). Jatka samaan malliin :)

    KickstartMyHeartIina

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi!:)http://amskuday.blogspot.fi/ KÄy kurkkaamassa:)

    VastaaPoista