tiistai 23. heinäkuuta 2013

fresh start



 photo IMG_2741_zps41a88a1f.jpg

 photo PicMonkeyCollage_zpsea3b5d6f.jpg

Hei, 

Just sinä joka nyt luet tätä. Lukija, seuraaja, mikäikinä. Mä haluan puhua nyt just sulle. Mä pidän susta. Ja miksi ? Siksi että sä luet mun blogia, siksi että sä kestät mua ja mun postaustaukoja, mun huonoa huumoria ja satunnaisia huonojen kuvien pläjäyksiä. Varsinki viime aikoina ku mun inspiraatio on ollu jossain kiven alla eikä multa oo tullu tänne muuta ku shaibaa. Sä et arvaakkaa kuinka mä arvostan sua ihan vaa sen takia että oot klikannu sivupalkista että "Lue tätä blogia", se merkkaa mulle oikeesti aika paljon. 

Viime aikoina mä en oikein oo postaillu tänne mitää koska tosiaan mulla ei oo ollu siihen inspiraatioo, ideoita, kuvia tai ylipäätään mitää sanottavaa, enkä mä oo oikein ees tykänny mun blogista niin paljo ku mun ehkä pitäis. Mä haluisin olla semmonen bloggaaja, joka jaksaa tehä postauksii kerran tai kaks viikos, jolla on aina jotain mielenkiintosta kerrottavaa tai joka osais ottaa tai muokata ees hienoi kuvii. Mut koska oon vaa 17-vuotias teinityttö Kouvolan siimeksestä, mulla ei noita ominaisuuksia ole, ainakaa vielä. Mut siihen mä tähtään. 

Mulla on suunnitelmana nyt alottaa tää mun blogi periaattees "puhtaalta pöydältä", eli muuttaa mun postausten tyyliä ja näin eespäin. Mä en jaksa poistaa mun vanhoja postauksia, enkä mä oikeestaan haluakkaan, koska sieltä löytyy kuitenki ihan kivaa materiaalia. Oon jo muokkaillu tätä blogin ulkoasua, mitä pidät ? Mä en oo ihan varma pidänkö mä tästä itekkää vielä, tää saattaa muuttuu täst viel mut koita kestää, mä pyydän. 

Vielä sen verran tulevist tapahtumista, mun sisko (toi ruskeatukkanen tyttö tosta tokasta kuvasta) on kuukauden sisällä muuttamas Turkuun, joten sieltä varmaan tulee sit jotain settiä ku meen kyläilemää ja muuta. Plus et koulu on alkamassa iha parin viikon päästä, tuun näkee mun ystävii enemmän ja puuhailemaan niitten kans. Ollaa pienel porukal jo suunniteltu kuvausreissuja mm. Helsinkiin, toivottavasti nyt vaa onnistutaa toteuttamaa nää suunnitelmat ennenku ne unohtuu. Ainii ja tosiaan koska oon lukion tokalle luokalle menossa, ni Wanhojen tanssit odottaa mua ens talvena, en ite ainakaa malta odottaa mitä siitäki tulee. 

Mä odotan innolla mihin tästä vielä päädytään, ja mä toivon että sä oot ehkä innoissas kans. Koska tää on semmonen seikkailu mihin lähdetää yhdessä.

12 kommenttia:

  1. Möi!
    Tiiäks mitä; mä tykkään täst ulkoasusta maailman kovasti. Just kivan simppeli! Toi 13-logo tms on kaikessa yksinkertaisuudessaan mun mielestä just hyvin! Ja sit mä tykkään miten sä oot tän kirjottanu, tuli ihan oikeasti semmone fiilis et on 'mulle' suunnattu! Noi viimeset kakslausetta, eritoten toi ihan viimenen, on iha ältsin loistava! Yks pieni kritiikki: ton ehkän ois voinu jättää pois ni avót!

    Keep up the good work!

    ps. muutaman kurssin aiheesta käyneenä skolessa ja sun kuvia tarkastelleena, mä sanoisin, et kyllä sä osaat kuvata! Kun ei se oo se laatu vaan sisältö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiettä, toi on ehkä hienoin palaute mitä oon ikinä saanu, kiitos ! :)

      Poista
  2. oo olipas kiva teksti tämä! Ja sun kuvat ja postaukset on just kivoja! :D

    VastaaPoista
  3. ihana teksti ! ja ihana blogi :)

    VastaaPoista
  4. Mä on aina tykänny täst sun blogista tosi paljon, ja sun teksteistä saa oikeesti hyvin selville sen, minkälainen ihminen sä olet. Ulkoasu oli aikaisemminkin tosi siisti, nyt ollaan menossa aikuisempaan suuntaan :) Ja tosiaan tätä tekstiä lukiessa tuli just se fiilis, et tää on just mulle (tai itselle, however you want to put it) kirjoitettu. Lisänä tähän vielä, että tykkään sun kirjoitustyylistä tosi paljon, se on sellanen pohdiskeleva ja elävän oloinen :) Ehdottomasti jatkat tän kirjoittamista, ni me kaikki päästään nauttimaan sun loistavasta huumorista ja oivalluksista <3

    VastaaPoista
  5. HIeno blogi ja oot kaunis :)
    http://pink-sparkling.blogspot.com/

    VastaaPoista