sunnuntai 22. syyskuuta 2013

it's this girl but she's not mine

Jippu - Eva (Nukutaan kielletyllä iholla)

Tyler, the Creator - Her

 photo IMG_3351_zps2d10a04b.jpg

 photo IMG_3353_zps497e5028.jpg

 photo IMG_3365_zps3ff2a01b.jpg

 photo IMG_3420_zps2b8e8fcd.jpg

Mä en tosiaan tiedä mitä mun päässä liikkuu. Tai no tiedän, mut en osaa muotoilla sitä sanoiks. Niin paljon tapahtuu niin nopeesti, enkä kerkee tarttuu hyvii hetkii kiinni. Mut en kyl tiiä tarviiko, koska niit hyvii hetkii tuntuu tulevan koko ajan vaa lisää.

Oon viime viikkoina ollu niin kovin onnellinen. Mä en edelleenkää oo täysin varma onko tää onnellisuutta mitä mä tunnen, mut ainaki tää on sitä lähellä. Koska on tää yks tyttö. Se on yks hienoimmist ihmisist kehen oon ikinä saanu tutustuu. Se on niin kaunis, niin ulkoo ku sisältä. Sen mieli on kaunis, sen sielu on kaunis. Ja ne sanat mitä se mulle puhuu, mä voisin pakahtua. Ja parasta on se et se kokee samoin mua kohtaan.

Ja kuitenkin minusta on hyvä olla sinun vierelläsi nyt kun kaikki loppuu. 
Odottaa rauhassa mahdotonta tapahtuvaksi. 
Minä odotan kyllä tässä. 
Tässä minä olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti