maanantai 7. lokakuuta 2013

it feels so good to be back

The Neighbourhood - Afraid

The Neighbourhood - Alleyways

The Neighbourhood - Say My Name / Cry Me a River

 photo IMG_8620pienennettyjpg_zpsdc7ede6a.jpg

Mä olen vahva ihminen. Tai ainaki vahvempi ku ennen.

Koeviikon palautuspäivän jälkimainingeissa kotii päästyäni jäin istumaa mun sängylle, ku mun äiti ilmesty mun huoneesee. Siinä keskusteltii niitä näitä, ku yhtäkkiä se sanoo mulle ne sanat, joita en ees tajunnu odottaneeni niin paljon:

"Tiiätkö Hanna, se on ihan sama mitä numeroita sielt koulusta tulee, musta tuntuu niin hyvältä et sä oot tommonen kun olet. Sä juttelet meille, sä hymyilet ja naurat. Tää on se Hanna joka me kadotettii 3 vuotta sitte. Se on hyvä et oot palannut."

5 kommenttia:

  1. oaa, melkein aloin itkee ku luin tän :'3 tiiän, et sul on ollu vaikeeta, ja sä oot tullu tosi pitkän matkan päästäkses siihe mis oot nyt. tiedän, miltä tuntuu kuulla noi sanat ja nyt oon vaa niin hiton ilonen sun puolesta :)

    VastaaPoista
  2. ihana blogi :)
    http://www.pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista