keskiviikko 16. lokakuuta 2013

I'm not scared to die, I'm a little bit scared of what comes after


Brand New - The Quiet Things That no one Ever Knows

Brand New - Jesus Christ

 photo IMG_3549_pienennetty_zps14f720af.jpg

"Mitä mietit ?"
"Totta puhuen sitä et mitä tekisin jos tätä ei enää olis."
"Mitä tarkotat ?"
"Tarkotan tätä, meitä, sua. Jos sua ei enää olis."
"Turhaa sellasta mietit, mä oon tässä."

Mä en koe itteäni kauniiks ihmiseks. Mut on jatkuvasti ympäröity kauniilla ihmisillä mut en lue itteäni sellaseks. Mun kasvot on epäsymmetriset, mun silmät on eri tasolla. Mun sieraimet on vinot ja korvat eri kokoset. Mun hartiat on jatkuvasti koholla ja jumissa, mun olkanivelet on rikki, mun ryhti on huono. Oon samaa aikaa liian lihava ja liian laiha. Mun jalat on liian paksut ja jalkaterät liian isot. Voisin jatkaa tät listaa loputtomii.

Mut silti sä jaksat sanoa mua kauniiks. Jaksat valaa muhun uskoa, et viel jonain päivänä peiliin kattoessani nään kauniin ihmisen. Se päivä ei tuu olemaa vielä huomenna eikä ehkä monen kuukaudenkaa päästä, mut joskus. Mä haluun nähä sen päivän, sun kanssas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti