lauantai 9. elokuuta 2014

missä

Mitä minulle on tapahtunut ?

Olen viime viikot ollut enimmäkseen omissa oloissani kotona, vain Coca-Cola ja Netflix ystävinäni. En ole vastannut viesteihin, osa puheluistakin on mennyt sivu suun. Olen poistunut kotiovesta vain päästäkseni polttamaan tupakan tai kymmenen.


Vasta viikon alussa sain riuhdottua itseni pois Kouvolasta. Pääsin ulos, niiden ihmisten luokse joita en edes muistanut rakastavani niin paljon. Sain nauttia auringosta, alkoholista, naurusta. Sain aamuyöllä kuiskata ilmaan kuinka paljon olen kaivannut. Sain puhua ääneen siitä kuinka rakastin ja rakastan. Sain kuulla olevani tärkeä. Sain hengittää.

Haluaisin päästä ulos useammin. Haluaisin saada enemmän happea, nähdä enemmän ihmisiä, kokea enemmän asioita. Haluaisin matkustaa enemmän.

Mutta eniten silti haluaisin, että joku pitelisi minua tässä, ihan vain sen takia ettei minun tarvitsisi syyttää asioiden tekemättömyydestä vain itseäni.

1 kommentti:

  1. Kirjotat ihan sairaan kauniisti, uus lukija tuli! Tui tui.

    http://tellmewhenitkicksin.blogspot.fi/

    VastaaPoista