torstai 25. huhtikuuta 2013

the person that you'd take a bullet for is behind the trigger


 photo IMG_0533_zpsaa1016fa.jpg

 photo PicMonkeyCollage-4_zpsa91d4174.jpg

Kotilorttoamista ja kevään merkkejä. Boheemiutta ja aikatauluja. Käsiin piirtelyä ja koulutehtäviä. Sosiaalisuutta ja erakoitumista. Katupölyä ja dippijauhetta. Vanhoja ystäviä ja uusia tuttavuuksia. Musiikkia ja absoluuttista hiljaisuutta. Kofeiinia ja 6 tunnin yöunia. Liikuntaa ja laiskuutta. Vielä vähän lisää kotilorttoamista.

Mulle on viime viikkojen aikana tapahtunu niin paljon ja samal niin vähän. Mun itsetunto on ottanu osumaa mut samal kasvanu iha suunnattomast, mun ajatuksii on torjuttu mut mun tajunta on laajentunu. Oon alkanu ajattelee asioit enemmän, must on tullu suvaitsevaisempi, oon löytäny mun paikan maailmas. Tajunnanvirta suoltaa ajatuksii jatkuval syötöl, niin kovaa et kerkeen just ja just tarttuu niihin kiinni.

Must tuntuu et uus jakso mun elämässä on alkanu. 
Tää kaikki kiehtoo mua ihan suunnattomasti.
Ihmismieli on kiehtova.

4 kommenttia: