perjantai 22. helmikuuta 2013

I've got this old guitar, the strings are rusty but it's all I need

Moikkeliskoikkelis pientä hätäpäivitystä aattelin tässä vääntää...

Elikkäs siis tässä saattaa postauksissa tulla mahdollisesti pientä taukoa, koska tässä about viikko sitte meiän uskollinen 400D sano ittensä hommasta irti eikä suostu jostain syystä enää käynnistymään. Ei mitään tietoa mikä siihenki sit oikei tuli, ja saa nähä viedääkö se nyt sitte jonnekki huoltoo vai ostetaako jossai vaiheessa rahatilanteen suodessa uus kamera. 

Hieman kyllä harmittaa sen kameran kohtalo, koska sen äkillisestä koomasta johtuen mulla ei oo ollenkaan omia kuvia viikon takaisista vanhojen tansseista joissa olin siis soittamassa rumpuja (I know,wtf). Muttajoo kyllä mä sitte sain Villen 60D:llä sain peeloilla, ja kuulemma onnistuin iha hyviäki kuvia ottamaan :) Niitä lätkin tänne sitte ku saan aikaseks...

Ja sittehän mä viime vkloppuna olin Desucon Frostbitessa Lahdessa parin kaverin kanssa, siel mä pyörin sellases iha jumalattoman kokoses Heartless-kigurumissa, siis sellanen Shadow Heartless Kingdom Heartsis, se pienin pahis joit spawnaa koko ajan joka kolosta ja jotka kuolee kolmest iskust :D nojoo olin mä iha söpö

Ainii ja ens viikkohan on sitte hiihtoloma, lähetää perheen kanssa Osloon, ollaa siel tiistaista torstaihi :) Siit pitäis tulla iha hyvä reissu, mutjoo kuvia tulee jos tulee koska se kamera... nojoo etteköhän te ymmärtäny jo. 

Anteeks nyt tämmönen tyhmä kuvaton postaus, oisinhan mä voinu lätkii tänne kuvii vaik laiskiaisist tai koaloist mut emmätiä oisko ketää suuremmin semmoset kiinnostanu :D Muttajuu mä laitan tänne sitte kuvia sielt vanhoist ja Desust ku ehdin ja jaksan ja muistan !

Nyt jätän teidät ihmiset Walk Off The Earthin seuraan, koittakaa selvitä, jutskaillaa myöhemmi ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti