tiistai 2. lokakuuta 2012

welcome to Zimbabwe, have a nice day



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

nää kuvat kertoo aika tarkasti mitä oon viime päivät tehny. Elikkä siis istunu omas huonees peilin ees, kihartanu huviksee hiuksii ja räpsiny turhii pärstäkuvii iha liikaa, vaikka ois oikeesti pitäny lukee kokeisii. Jos totta puhutaa ni mun pitäis tälläki hetkellä olla lukemassa fysiikan kokeisii, mutjoo en jaksa olla kiinnostunu.

Perjantain olin Mimmin kans leffas, käytii kattoo se Urhea, oli aika ihana taas :3 Viimeks ollu muutenki leffas viimeks vissii joskus ennen jouluu (?) ni oli iha kiva käyä ja mässää popcornii. Toi popparipurkki oli kyl iha valtava, meil oli leffan lopussaki viel poppareit jälel mikä on sinänsä aika hämmentävää...

Toi otsikko kertoo meiän luokkalaisten juttujen tasosta, ja oikeesti useimmiten tuntuu et oon viel yläasteel, niin lapsellisii me ollaa. Nomut ei voi mitää, son loppujen lopuks iha mukavaa :) Kaikki ihmiset siel on niin ihanii, tajusin täs et voisin joku päivä ottaa kouluu kameran mukaa ja räpsii ihmisist kuvii ja lätkii tänne :)

Tähä viel loppuu mun tän illan innostuminen, eli siis vedin naaman täytee meikkii ja kiharsin hiukset, iha fiilispohjalt. Taas.

Photobucket

3 kommenttia:

  1. Haastoin sut :) Kaikki kysymykset löytyy täältä > iituskagrr.blogspot.fi <

    VastaaPoista
  2. tää sun blogi on vaikka kuinka kiva ja oot sairaan kaunis!:) sait uuden lukijan! ja merkkaan itteni sitku tää urpoblogger antaa mun merkata....

    http://vilhelmiina-mylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista