perjantai 6. tammikuuta 2012

loverboy, you played us up like toys

Photobucket

elikkäs moi, mä oon hanna :)

tää on nyt mun toinen virallinen blogi, koitin alottaa alusta uudestaa ku siit edellisest ei meinannu tulla mitää... mut toivottavast saan täst enemmän mun näkösen ja tuntusen ;)

mitäs mä nyt sit kertoisin ittestäin, oon huhtikuus 16 täyttävä tyttö kouvolasta, tykkään valokuvaamisesta, tatuoinneista, lävistyksistä, väreistä ja kaikesta mikä näyttää kivalta. musiikki on intohimo. oon lievästi tyytymätön mun ulkonäköön, mut oon silti ainaki mielestäin iha ok näkönen. mul on riittävästi kavereita, isol osal niist on blogi, voin tehä näist ihmisit joskus postauksen.

en varmaankaan tuu postailemaan kauheen usein, mut vaik tulis taukoo ni enköhän mä ihan hengissä tääl oo :) nyt en tiiä mitä eneppää kirjottelisin, ni sanon sit vaa heipat teille !

p.s. päivitän mun tumblr-blogia melkein joka päivä, voi mennä kattomaa ja liittyy seuraajaks jos haluaa :)

7 kommenttia:

  1. joo tee musta postaus ::::: DDDD

    VastaaPoista
  2. Hei mullaki on tollanen kolikko mis on mun kuva!

    http://helloworld-elina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. monica: jepp sustahan mä sen teen :D

    Mim: joo kyl säki pääset mukaa joskus :P

    Elina: jes, ne on mun mielest ihan älykivoja :3

    VastaaPoista
  4. hei just siisti blogi ! :)))

    heidichristinas.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. heyyyy laitappas naamakuva tänne jookosta kookosta, vaik mä nyt tiiänki milt näytät :DD

    VastaaPoista
  6. Heidi Christina: kiitus :3

    vivian: :D etkä tiiä yhtää milt näytän

    VastaaPoista